TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A STATIEI DE PLATA SELFPAY PENTRU CLIENTI
(TERMENI SI CONDITII)
Informatiile cuprinse mai jos va aduc la cunostinta conditiile generale de incheiere a tranzactiilor prin Statiile de Plata pe care functioneaza aplicatia software SelfPay, cu furnizorii ale caror produse sau servicii sunt vandute/platite prin intermediul Statiilor de Plata. Obligatiile clientului fata de SelfPay se considera onorate din momentul introducerii bancnotelor in Statia de Plata. Este obligatoriu sa pastrati bonul, care confirma efectuarea platii. Serviciile oferite de societatea SELFPAY SA sunt adresate exclusiv persoanelor care au implinit varsta de 18 ani la data acceptarii ofertei companiei. Prin acceptarea ofertei si implicit a documentului “Termeni si conditii”, clientul declara ca are implinita varsta minima de 18 ani necesara a intra intr-o relatie contractuala cu societatea noastra. Riscurile declararii in fals precum si consecintele realizarii unei operatiuni ilicite apartin clientului, societatea SelfPay SA fiind absolvita de orice raspundere.
In cazul in care constatati ca nu ati selectat furnizorul dorit, ati introdus un numar de client incorect sau ati comis orice alta eroare de utilizare a Statiei de Plata sau daca din motive obiective aparatul nu emite chitanta/bon, va rugam sa sunati la Serviciul Clienti: 021.529.7101.
Pentru situatia in care aparatul nu emite chitanta/bon din motive obiective (lipsa hartie, etc.) sunteti obligat sa transmiteti adresa dvs de email valida/corecta pe care o puteti accesa sau o alta adresa (inclusiv numele prenumele dvs.) pentru a va putea comunica dovada efectuarii platii.
In cazul in care tranzactia dvs este considerata suspecta (asa cum defineste legislatia din domeniul spalarii banilor) sunteti obligat la solicitarea societatii SelfPay sau a operatorului de la Clienti sa transmiteti prin orice mijloc de comunicare o copie a actului dvs. de identitate in maxim 24 de ore de la momentul solicitarii sau orice alte date si acte pentru identificarea dvs. In cazul in care nu veti da curs acestei solicitari sunteti obligat sa ne furnizati coordonatele dvs. bancare pentru returnarea sumei de bani.
Opinia dvs. este foarte importanta pentru noi! De aceea va rugam sa ne transmiteti sugestii sau comentarii privind functionarea Statiilor de Plata catre contact@selfpay.ro, indicand data si ora efectuarii platii, numarul Statiei de Plata si numarul tranzactiei. Solicitarile dvs. vor fi solutionate in cel mai scurt timp posibil.
SelfPay este proprietarul aplicatiei SelfPay, care ruleaza pe Statiile de Plata din reteaua SelfPay, design-ul, look&feel-ul acesteia, know-how-ul, bazele de date accesibile prin intermediul sau si tot ceea ce cuprinde aceasta, incluzand fara limitare toate textele si imaginile sunt in proprietatea SelfPay SA si sunt protejate prin legislatia romana in vigoare cu privire la dreptul de autor si drepturile conexe. Cazurile de exceptie vor fi specificate in mod expres.
Este interzisa orice utilizare a aplicatiei/continutului/design-ului/etc. in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email marketing@selfpay.ro In conditiile in care considerati ca anumite elemente/informatii/etc., aflate in cadrul Aplicatiei SelfPay incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, la publicitate, sunteti rugat sa trimiteti un email la marketing@selfpay.ro cu drepturile incalcate, pentru a permite administratorilor companiei sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.
OFERTA PRIVIND EFECTUAREA TRANZACTIILOR PRIN STATIILE DE PLATA SELFPAY
In cele de mai jos va prezentam oferta SelfPay pentru efectuarea tranzactiilor prin intermediul Statiilor de Plata SelfPay.
1.1 Prezentul document reprezinta o oferta publica (denumita in continuare „Oferta”) in conformitate cu reglementarile Codului Civil roman.
1.2 Executantul prezentei oferte este:
Denumire: SELFPAY SA
Adresa: Bd. Dacia, nr. 153-155, sector 2, Bucuresti
Telefon: 037. 277. 6060
Coordonate bancare: RO25 RZBR 0000 0600 1209 7104 Raiffeisen Bank
1.3 Oferta intruneste toate conditiile contractuale privind acordarea de servicii de intermediere a efectuarii platilor prin Statiile de Plata din reteaua SelfPay, pentru serviciile/produsele furnizorilor mentionati in interfata Statiei de Plata, si exprima dorinta SelfPay de a incheia un contract in conditiile formulate in oferta cu orice persoana care accepta conditiile indicate (in continuare „Client/Platitor”).
1.4 Serviciile care se asigura Clientului prin Statia de Plata de catre SelfPay (in continuare „Servicii”) sunt:
2.1 Actiunea Clientului/Platitorului de utilizare a Statiei de Plata pentru transmiterea catre Furnizor a datelor pentru efectuarea platilor in baza elementelor indicate de Client se interpreteaza ca o acceptare deplina si irevocabila a ofertei SelfPay. Transmiterea datelor pentru efectuarea platilor prin Statia de Plata reprezinta o tranzactie cu SelfPay, executata in conditiile indicate in oferta. Oferta SelfPay se considera acceptata in mod deplin si irevocabil si tranzactia cu Furnizorul se considera incheiata la momentul introducerii bancnotelor in Statia de Plata, respectiv la momentul confirmarii platii prin virament, in cazul platii efectuata la Statia de Plata prin utilizarea cardului.
2.2 Clientul are obligatia sa studieze si sa respecte instructiunile de utilizare a Statiei de Plata, precum si prezentele conditii si termene, care se pot accesa din interfata acesteia. Actiunile intreprinse de Client, neprevazute de instructiuni sau cu incalcarea conditiilor mentionate de documentul “Termeni si conditii” (varsta minima, adresa de email valida/corecta, etc.), nu constituie un temei pentru asumarea obligatiilor de catre SelfPay pentru acordarea de Servicii sau a suportului ulterior realizarii Serviciilor. In cazul dezacordului cu cerintele contractului sau neintelegerii prevederilor instructiunilor, Clientul nu are dreptul sa utilizeze Statia de Plata pentru intreprinderea altor actiuni, fie prevazute sau neprevazute de instructiuni.
2.3 Clientul are obligatia de a pastra bonul emis de Statia de Plata privind acordarea de Servicii pana la primirea de la Furnizor a confirmarii platii. In situatia nedorita in care Statia de Plata nu elibereaza bon din motive obiective (lipsa hartie, etc.) clientul se obliga sa transmita adresa sa de email corecta/valida si pe care o poate accesa sau o alta adresa (nume, prenume, str, etc.) pentru a-i putea fi comunicat un duplicat al bonului. Clientul este obligat sa furnizeze adresa de email valida (pe care o poate accesa), altfel SelfPay este exonerata de orice obligatie cu privire la comunicarea/transmiterea bonului de rest, chitanta si/sau a oricarei informatii/inscris ale Statiei de Plata. In cazul tranzactiilor de plata a tarifului pentru pasaport, permis de conducere, certificat de inmatriculare sau a autorizatiei de circulatie provizorie nu se elibereaza duplicat al bonului emis de Statia de Plata, insa clientul va putea printa dovada platii, sub forma unei chitante emise de Statia de Plata, pe baza instructiunilor primite de la Serviciul Clienti. De asemenea, SelfPay isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente pentru a valida/identifica clientul in situatiile in care chitanta solicitata contine un cod sau un PIN necesare pentru a beneficia de diferite servicii.
2.4. La efectuarea platilor, Clientul este rugat sa introduca in acceptorul de bancnote al Statiei de Plata suma corespunzatoare in numerar, intrucat aparatul nu are din constructie posibilitatea tehnica de a elibera rest. Plata bunurilor si/sau serviciilor se poate realiza de catre clienti si prin intermediul cardurilor bancare, la nivelul Statiilor de Plata care sunt prevazute cu sisteme POS.
In cazul in care Clientul a introdus o suma mai mare decat pretul produsului/serviciului dorit, acesta are posibilitatea de a folosi codul de bare, care reprezinta restul, care se afla pe bonul eliberat de Statia de Plata pentru efectuarea unei plati ulterioare prin orice Statie de Plata SelfPay, egala ca valoare cu restul. De asemenea, clientul poate solicita returnarea sumelor de bani prin transfer bancar intr-un cont bancar in RON deschis la o institutie bancara din Romania. In acest sens clientul se obliga sa transmita societatii SelfPay SA detaliile sale bancare: nume si prenume (complet), cont bancar IBAN, banca
Raspunderea pentru transmiterea unor coordonate bancare eronate/gresite, apartine exclusiv clientului, societatea SelfPay SA nefiind tinuta responsabila pentru plata realizata.
In cazul in care dintr-o eroare Clientul primeste o valoare mai mare decat restul eliberat pe chitanta sau incaseaza/foloseste de mai multe ori bonul de rest, SelfPay este indreptatita sa solicite restituirea sumelor necuvenite astfel incasate/ folosite de catre Client sau sa le retina din valoarea tranzactiilor efectuate ulterior de catre Client. De asemenea, daca dintr-o eroare tehnica a aplicatiei sau a Statiei de Plata sau daca in urma actiunii clientului/platitorului, acesta achita servicii si/sau produse la preturi derizorii (cu mult sub valoarea lor reala), atunci SelfPay are dreptul de a solicita anularea tranzactiei, returnand sumele de bani. SelfPay SA are dreptul de a solicita clientilor, care prin fraude (inclusiv de a folosi bonuri de rest apartinand altor clienti fara a exista un acord in acest sens sau folosind anumite vulnerabilitati ale sistemului de plata) reusesc in mod ilicit sa realizeze operatiuni prin intermediul Statiilor de Plata, returnarea sumelor de bani, in caz contrar societatea va depune toate diligentele pentru recuperarea sumelor de bani.
Clientul declara acceptand prezentele conditii si termene de folosire a Statiei de Plata SelfPay, ca renunta la dreptul sau de a solicita restul dupa trecerea unei perioade de 6 luni de la data efectuarii tranzactiei care l-a generat. Orice solicitare a Clientului dupa trecerea acestui termen de 6 luni se considera tardiva si neintemeiata. Pentru orice informatii suplimentare, va rugam sa sunati la SERVICIUL CLIENTI: 021. 529. 7101.
III. VALOAREA SERVICIILOR
3.1 Valoarea serviciilor se determina de catre SelfPay in raport procentual fata de suma de plata introdusa de client sau intr-o alta modalitate si poate fi modificata in functie de momentul efectuarii platii, suma de plata, precum si de alte conditii de executare a platilor stabilite de furnizori. In toate cazurile, SelfPay informeaza Clientul in mod transparent si fara echivoc despre valoarea Serviciilor pana la operarea platilor (informatia despre valoarea serviciilor este indicata la pagina corespunzatoare efectuarii tranzactiei pe interfata Statiei de Plata). Clientul are dreptul sa refuze Serviciul in orice moment pana la introducerea banilor in acceptorul de bancnote al Statiei de Plata.
3.2 Plata Serviciilor se efectueaza prin retinerea de catre SelfPay a valorii Serviciilor din suma introdusa de Client la Statia de Plata.
3.3 Momentul operarii platii si acordarii de Servicii se confirma printr-un document corespunzator (chitanta emisa de Statia de Plata).
IV. ALTE CONDITII
4.1 SelfPay are dreptul sa sisteze temporar acordarea de Servicii in cazul in care lipseste posibilitatea tehnologica de realizare a unei interactiuni intre furnizori si Clienti.
4.2 SelfPay nu poarta raspundere pentru daunele, directe sau indirecte, aparute pentru Client ca rezultat al utilizarii Statiei de Plata. SelfPay nu poarta raspundere pentru intreruperile in acordarea de Servicii in cazul defectarii programului soft sau executarii altor lucrari, necesare pentru mentinerea capacitatii de functionare sau pentru modernizarea programului si/sau a Statiei de Plata. SelfPay nu poarta raspunderea situatiei in care clientul a introdus eronat o adresa de email, raspunderea fiind exclusiv a clientului.
4.3 Clientul are dreptul sa inainteze catre SelfPay pretentii in scris, legate de calitatea si termenele de acordare a Serviciilor, nu mai tarziu de trei zile de la data primirii chitantei/bonului sau de la momentul incidentului tehnic care a facut imposibila finalizarea tranzactiei (inclusiv, dar fara a ne limita la, emiterea bonului). Termenul de examinare a reclamatiilor precum si modalitatea de solutionare sunt prezentate mai jos.
4.4 Conditiile de acordare a serviciilor pot fi modificate de SelfPay si se aduc la cunostinta Clientului pana la momentul acordarii Serviciilor si efectuarii platilor catre furnizori, care includ pretul pentru prestarea Serviciilor.
V. RECUPERARE CHITANTA CONTINAND PIN PAYSAFECARD
Prin acceptarea conditiilor privind serviciile “Paysafecard”, clientul se obliga sa introduca prealabil finalizarii operatiunii o adresa de email pe care o poate accesa. Societatea SelfPay SA va transmite la adresa de email mentionata de client chitanta justificativa a operatiunii. Raspunderea pentru introducerea unei adrese de email invalide sau la care clientul nu are acces ii apartine in mod exclusiv clientului. Necesitatea introducerii unei adrese de email valide/pe care o poate accesa clientul se justifica si pentru situatia obiectiva in care din diverse motive tehnice Statia de Plata nu elibereaza chitanta.
Pentru recuperarea unei chitante neprintate sau pierdute care contine un cod PIN Paysafecard achizitionat de la una dintre Statiile de Plata SelfPay, trebuie urmati urmatorii pasi:
Recomandam completarea adresei de email in campul ce apare pe parcursul procesului de achizitie de la Statiile de Plata SelfPay.
VI. RECUPERARE CHITANTA PENTRU DIVERSE SERVICII. CONDITII EFECTUARE CORECTII. CONDITII FURNIZARE COD PIN
6.1 In cazul corectiilor pe datele de facturare corecte/ furnizorul corect, clientul trebuie sa transmita la adresa contact@selfpay.ro :
6.2 In cazul in care clientul solicita copie dupa chitanta aferenta rovinietei clientul trebuie sa transmita la adresa contact@selfpay.ro :
6.3 In cazul in care clientul doreste reemiterea unui PIN pentru servicii din categoria GiftCard& Games, respectiv LicenteJocuri pe o adresa adresa de e-mail diferita de cea introdusa la Statia de Plata, clientul trebuie sa transmita la adresa contacte@selfpay.ro :
6.4 In cazul in care clientul doreste reemiterea chitantei/biletului Loto, pentru situatia in care Statia de Plata nu a emis chitanta/biletul din motive obiective (lipsa hartie, etc.), clientul trebuie sa transmita reclamatia imediat la Serviciul Clienti, la numarul 021.529.71.01, prin apel de pe numarul de telefon pe care l-a introdus in tranzactie sau s-o transmita la adresa contact@selfpay.ro insotita de urmatoarele informatii:
Reclamatiile pentru recuperarea biletului se pot transmite catre SelfPay, pana cel tarziu la data si ora extragerii Loto la care clientul a participat. Nicio reclamatie/pretentie/etc. ulterioara asupra acestor aspecte nu va fi luata in considerare, dupa data si ora extragerii.
VII. ACCEPTAREA OFERTEI SELFPAY PRIVIND ACHIZITIONAREA BILETELOR LOTO PRIN INTERMEDIUL STATIILOR DE PLATA SELFPAY
Societatea SelfPay are rolul de mandatar al organizatorului Compania Nationala “Loteria Romana” SA.
VIII. ACCEPTAREA OFERTEI PRIVIND FURNIZAREA SERVICIILOR DE INFORMARE DIN SFERA JOCURILOR DE NOROC
8.1 SelfPay poate pune la dispozitia clientilor un serviciu independent, contra cost, prin care informeaza clientii despre variantele declarate castigatoare ale jocurilor de noroc apartinand organizatorilor de jocuri de noroc. Informarea va fi de tipul mesajelor SMS transmise de SelfPay la numarul de telefon introdus de client in sistemul SelfPay.
8.2 Serviciul se poate achizitiona de la nivelul Statiilor de Plata folosind aceeasi modalitate de cumparare si de plata mentionata anterior. Toate procedurile privind platile, restul, furnizarea documentului de plata, procedurile de solutionare a reclamatiilor, etc. disponibile la nivelul celorlalte servicii se aplica mutatis – mutandis si pentru acest serviciu de informare.
8.3 SelfPay S.A are dreptul sa sisteze temporar acordarea acestor servicii in cazul in care lipseste posibilitatea tehnologica de realizare a serviciului.
8.4 In cazul in care din motive independente de SELFPAY S.R.L., anumite informari/notificari din aceasta categorie contin erori, SelfPay poate reemite notificari de corectie pe acelasi flux prin care au fost transmise informarile initiale. SelfPay nu poarta raspundere pentru daunele, directe sau indirecte, aparute pentru Client ca rezultat al acestor erori.
8.5 SelfPay nu poarta raspundere pentru intreruperile in acordarea acestor servicii in cazul unor probleme tehnice sau executarii altor lucrari, necesare pentru mentinerea capacitatii de functionare/ pentru modernizarea programului si/sau altor cauze ce tin de transmiterea mesajelor tip SMS.
8.6 SelfPay isi declina orice raspundere cu privire la transmiterea informarii in cazul in care: numarul de telefon introdus in tranzactie a fost utilizat in mod fraudulos de terti neautorizati, clientul are telefonul defect sau numarul de telefon invalid, are mesageria neactivata sau supraincarcata si nu primeste informari prin SMS, are numarul suspendat (inclusiv pe motiv de frauda sau neplata), nu vorbeste limba romana, nu are serviciul de roaming activ in timp ce este contactat de SelfPay, are handicap vizual sau de alta natura sau pentru orice situatii in care Clientul nu poate primi mesaje SMS.
IX. PROCEDURA PRIVIND SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR
UTILIZATORILOR FINALI – PERSOANE FIZICE SI JURIDICE
Prezenta procedura reglementeaza procesul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali, clienti persoane fizice sau juridice ai SelfPay care beneficiaza de serviciile de efectuare plati electronice prin Statiile de Plata SelfPay.
Reclamatia este o solicitare a utilizatorilor finali SelfPay de rezolvare a unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile de furnizare a serviciului, la care se asteapta un raspuns sau o rezolutie.
Definitiile prevazute in „Termeni si conditii generale” pentru utilizarea Statiei de Plata SelfPay sunt aplicabile si in cazul prezentei proceduri.
Modalitatile de adresare a reclamatiei
Clientii care beneficiaza de serviciile SelfPay pot adresa reclamatiile astfel:
Verbal
In scris:
X. Termene
Clientul care a utilizat Statia de Plata SelfPay poate adresa reclamatii catre SelfPay SA in termen de 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, indicand in mod obligatoriu problema intampinata, locatia Statiei de Plata, informatii suplimentare necesare pentru a identifica tranzactia, numarul de telefon la care poate fi contactat precum si adresa la care doreste sa primeasca in scris raspunsul la reclamatia sa.
SelfPay va transmite Clientului raspunsul motivat la reclamatia formulata, in termen de 60 de zile calendaristice de la data primirii reclamatiei acestuia.
Pentru reclamatiile care necesita investigatii complexe, termenele precizate anterior, necesare SelfPay pentru formularea raspunsului la reclamatia Clientului, se pot prelungi pana la 90 de zile calendaristice de la data primirii/inregistrarii reclamatiei. In aceasta situatie, Clientul va fi contactat de catre SelfPay in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii reclamatiei si va fi informat cu privire la stadiul intermediar de solutionare a reclamatiei sale.
Totodata, acestuia i se va reaminti faptul ca datorita unor investigatii complexe de natura tehnica va primi un raspuns final in maxim 90 de zile calendaristice de la data primirii/inregistrarii reclamatiei sale. Termenul de inregistrare a unei reclamatii este de maximum 5 zile lucratoare de la data primirii ei de catre SelfPay.
Pentru orice reclamatie primita de la client – adresata in scris sau verbal, SelfPay SA va emite un raspuns verbal sau scris, printr-un e-mail sau prin posta, la adresa mentionata de catre client.
Pentru reclamatiile adresate verbal catre SelfPay SA (telefonic, prin Serviciul Clienti), clientul poate solicita si numarul de inregistrare atribuit reclamatiei sale.
XI. Probleme tehnice
Termenul maxim de remediere a problemelor tehnice este de 5 zile lucratoare de la inregistrarea la Serviciul Clienti a unei reclamatii/sesizari din partea clientului, cu exceptia situatiilor in care termenul nu poate fi respectat din cauze neimputabile SelfPay SA – de exemplu: conditii meteo nefavorabile, orice cauze care conduc la imposibilitatea de acces la echipamentele SelfPay etc.
Despagubirile aplicabile in cazul nerespectarii termenului de raspuns la reclamatii
In cazul in care SelfPay nu raspunde in termenul asumat, clientul este indreptatit la primirea de despagubiri de 0,01 lei/zi intarziere. Despagubirile se vor acorda de catre SelfPay in contul bancar al clientului sau sub forma de Voucher (barcode), in situatia in care clientul le solicita si furnizeaza informatiile bancare in cel mult 30 de zile de la expirarea termenului de raspuns.
Pentru orice litigiu ce decurge din sau in legatura cu reclamatia sa si care nu s-a solutionat pe cale amiabila, Clientul se poate adresa: Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului pentru persoane fizice. De asemenea, Clientul are dreptul sa adreseze plangeri instantelor competente conform celor mentionate in termeni & conditii, instanta competenta fiind cea de la sediul societatii SelfPay.
Clientul se obliga sa citeasca si sa-si insuseasca nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal existenta la nivelul Statiei de plata, fiindu-i aduse la cunostinta modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal, precum drepturile si obligatiile sale.
XII. Legea aplicabila – jurisdictia
Orice diferend se rezolva pe cale amiabila. Legea aplicabila este legea romana. In cazul in care partile nu ajung sa rezolve pe cale amiabila diferendul aparut, atunci partile stabilesc ca instanta competenta, instantele din Bucuresti, respectiv pentru prima faza procesuala – Judecatoria Sector 2 sau Tribunalul Bucuresti in raport de competenta materiala. Clientul/Platitorul declara ca a citit si a acceptat prezentul document – „termeni si conditii generale”.
Utilizarea implica acceptarea in totalitate a acestor termeni si conditii.