Întrebări frecvente
-
Prin ce metode pot achita la o Stație de Plată SelfPay?
Pană în acest moment, la Stațiile de Plată SelfPay poți achita cu: numerar, bon de rest emis din tranzacțiile anterioare si în peste 1300 de locații inclusiv cu un card bancar.
-
Cum pot găsi o Stație de Plată SelfPay?
Iți sugerăm să te folosești de https://selfpay.ro/localizare/, accesându-l poți identifica întotdeauna Stația de Plată SelfPay cea mai apropiată de tine.
-
Am introdus o sumă de bani în tranzacție, dar nu a fost citită
Te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp posibil de la eveniment la numărul de telefon 021 529 71 01 sau să ne scrii pe WhatsApp la același număr de telefon. Asigură-te că ai la indemană numărul Stației de Plată și detaliile introduse.
-
Am facut o tranzacție și nu am primit chitanta. Cum pot intra in posesia ei?
Așteptăm să ne transmiți situația intămpinata la adresa contact@selfpay.ro sau pe WhatsApp la numărul de telefon 021 529 71 01. Pentru a ușura intreg procesul, te rugăm să ne menționezi data și ora efectuării tranzacției, Stația de Plată la care s-a achitat, datele de plată introduse in tranzacție și serviciul selectat.
-
Cardul Revolut în aplicaţie
Pentru adăugarea unui card Revolut, cea mai bună variantă disponibilă este să generezi un card virtual Mastercard și apoi să îl înrolezi în aplicația SelfPay Now. Dacă nu există disponibilitate din partea Revolut pentru generarea de card virtual Mastercard la momentul cererii tale, te rugăm să aștepți până când cei de la Revolut vor oferi din nou această opțiune.
În aplicația SelfPay Now poți introduce cardurile fizice Revolut, doar dacă acestea au identificator de România. Momentan Visa și Mastercard nu permit înrolarea cardurilor emise în afara țării.
-
Cum pot muta bani între cardurile mele?
- Deschide aplicația SelfPay Now si apasă pe ”Transferă” -> ”Între cardurile mele”;
- Alege suma pe care vrei să o transferi, din ce card vrei să transferi și cardul pe care vrei să transferi;
- “Transferă” și … gata banii sunt pe card!
-
Cum pot trimite bani către o altă persoană?
- Deschide aplicația SelfPay Now;
- Selectează „Transferă” și alege din agendă cui vrei să transferi bani;
- Alege din ce card vrei să transferi;
- “Transferă” și … gata!
-
Cum poți alimenta un card cu un bon de rest/voucher SelfPay
Daca ai un voucher / bon de rest SelfPay și ai vrea să devină bani pe cardul tău ai două variante.
Varianta 1 - scanezi bonul de rest la o Stație de Plată SelfPay. Iar pașii pentru a face asta sunt:
- Îți descarci aplicația SelfPay Now și îți înregistrezi cardul pe care vrei să pui bani;
- Mergi la cea mai apropiată Stație de Plată SelfPay – https://selfpay.ro/localizare/ ;
- Alegi de pe ecranul Stației de Plată serviciul SelfPay Now;
- Deschizi aplicația SelfPay Now pe telefon;
- Introduci pe Stația de Plată codul generat in aplicație;
- Scanezi apoi bonul de rest SelfPay, iar valoarea bonului va fi depusă pe cardul tău.
În funcție de cardul pe care vrei să depui banii și de banca emitentă e posibil să apară mici întârzieri la depunere.
Varianta 2 - introduci in aplicația SelfPay Now codul numeric de pe bonul de rest SelfPay pe care vrei să îl depui. Pașii de urmat sunt:
- Deschizi aplicația SelfPay Now;
- Te asiguri că ai înregistrat cardul pe care vrei să depui bani;
- Selectezi „Alimentează” și alegi Alimentează cu voucher;
- Introduci codul numeric de pe bonul de rest;
- Confirmi alimentarea cu suma inregistrată și banii sunt instant pe card.
Valorarea minimă a bonului de rest pe care îl poți scana este de 10 Ron.
Și în acest caz în funcție de cardul pe care vrei să depui banii și de banca emitentă e posibil să apară mici întârzieri la depunere.
-
Depui direct cash la Stațiile de Plată SelfPay
Dacă ai cash și ai vrea să ajungă pe card, varianta cea mai simpla este să îi depui la o Stație de Plată SelfPay. Pașii de urmat sunt foarte simpli:
- Iți descarci aplicația SelfPay Now și îți înregistrezi cardul pe care vrei să pui bani;
- Mergi la cea mai apropiată Stație de Plată SelfPay – https://selfpay.ro/localizare/ ;
- Alegi de pe ecranul Stației de Plată serviciul SelfPay Now;
- Deschizi aplicația SelfPay Now pe telefon;
- Introduci pe Stația de Plată codul din aplicație;
- Și apoi introduci banii în fantă, ca să îi primesti pe card, instant.
În funcție de cardul pe care vrei să depui banii și de banca emitentă e posibil să apară mici întârzieri la depunere.
-
Cum pot să-mi creez un cont?
E simplu! Tot ce trebuie să faci este să descarci aplicația mobilă SelfPay Now din AppStore sau Google Play și să te înregistrezi cu adresa ta de e-mail sau cu contul tău Facebook, Google sau Apple.
- Link PlayStore: SelfPay Now – Apps on Google Play
- Link App Store: https://apps.apple.com/hn/app/selfpay-now/id1573113657?l=en
- Link Huawei: https://appgallery.huawei.com/app/C109685829
Vei primi un cod de validare pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat, introduci codul în aplicație și urmezi pasii.
Ca să ne asigurăm că datele tale sunt protejate cât mai bine, avem nevoie de mai multe elemente de securitate, iar numărul de telefon este unul dintre ele.
Poti folosi numarul de telefon daca ai un numar din: Moldova, Ungaria, Italia, Spania, Franta, Germania, Austria, Marea Britanie, Irlanda, Olanda, Belgia, Grecia, Suedia, Statele Unite ale Americii.
Legislația curentă solicită adresa fizică, o măsură suplimentară de securitate pentru protejarea datelor tale financiare. Adresa nu trebuie să conțină diacritice.
-
Cum pot să adaug un card în aplicație?
- Cel mai simplu e să apeși pe butonul „Adaugă card” din ecranul principal al aplicației;
- mai poți face asta din meniul „Carduri”;
- sau din selectorul de carduri din cadrul oricărui serviciu.
După validare, cardul tău va fi vizibil în aplicație și vei putea face tranzacții cu el. Datele cardurilor bancare nu tranzitează rețeaua SelfPay și nu sunt stocate în platforma SelfPay, acestea fiind procesate de către furnizorii acreditați PCI-DSS și stocate în siguranță, în mod criptat de către aceștia.
-
Ce fel de carduri pot folosi în aplicația SelfPay Now?
În aplicaţie poți folosi doar carduri VISA sau Mastercard emise de instituții financiare din România. De asemenea, trebuie să te asiguri că sunt valabile.
-
Ce sunt limitele de tranzacționare?
Aşa cum le zice şi numele sunt limitele în care poţi face tranzacţii prin aplicaţia SelfPay Now. Contul tău se activează în momentul primei tranzacţii făcute prin SelfPay Now.
Ȋn SelfPay Now există mai multe tipuri de limite de tranzacţionare:
Pentru alimentarea cardurilor personale se aplică o limită lunară de 8000 de lei pentru fiecare cont. Această limită este compusă din 4000 RON din depuneri de cash to card și 4000 RON din transferuri card to card.
Vă rugăm să rețineți că în cazul în care în aplicație sunt înrolate mai multe carduri, limita este de 8000 de lei pe lună per cont de utilizator și nu pe card (4000 lei pentru depuneri + 4000 lei pentru transferuri).
De asemenea, limita zilnică pe un card VISA este de 2400 RON/zi.
Limita se resetează la 30 de zile de la prima tranzacție efectuată cu succes. Poți verifica limitele și momentul în care se resetează direct în meniul aplicației, în secțiunea „Limite tranzacționare”.
Știm că pare foarte complicat, de aceea în aplicaţie, în ecranul cu limite de tranzacţionare, îți afișăm fiecare limită în parte, detaliată per card cu toate informaţiile necesare.
-
Câte carduri pot avea în aplicație?
Conform „Termenilor și condițiilor de utilizare ai aplicației mobile SelfPay Now„, poți avea maximum 3 carduri active în aplicație. Cardurile șterse anterior sau expirate nu se contorizează la această limită.
-
Ce este un card principal?
Atunci când ai mai multe carduri înregistrate în aplicația SelfPay Now unul dintre ele va trebui setat ca și card principal. Toate transferurile vor intra direct în acest card
-
Pot adăuga același card în două conturi diferite?
Nu poți adăuga același card în conturi diferite. Conform termenilor și condițiilor de utilizare a aplicației, un card poate fi adăugat într-un singur cont SelfPay Now.
-
Unde sunt stocate datele despre cardurile mele?
SelfPay nu stochează decât informații de bază despre carduri: banca emitentă și data de expirare. Datele cardurilor bancare nu tranzitează rețeaua SelfPay și nu sunt stocate în platforma SelfPay, acestea fiind procesate de către furnizorii acreditați PCI-DSS și stocate în siguranță, în mod criptat de către aceștia.
-
Am șters un card. De ce îl văd în continuare în istoric tranzacții?
Un card șters nu mai poate tranzacționa și nu mai contează pentru limita ta de numar de carduri active în aplicație. Cu toate astea, el rămâne în istoricul de tranzacții pentru ca tu să ai acces la toată informația asociată contului tău.
-
De ce mi-a fost respinsă o tranzacție?
Tranzacțiile inițiate prin SelfPay Now pot fi respinse din varii motive. Cele mai frecvente sunt:
- Suma este mai mare decât limita de tranzacționare a contului tău
- Suma este mai mare decât limita de tranzacționare a cardului de pe care voiai să faci tranzacția
- Suma este mai mare decât limita zilnică de tranzacționare impusa de cardurile VISA
- Suma pe care voiai să o transferi nu este disponibilă pe cardul din care voiai să faci transferul
-
Cât durează până ajung banii de la o alimentare cu cash pe cardul meu?
Banii vor ajunge imediat pe cardul tău.
Cu toate astea, în funcție de banca emitentă și de tipul de card pe care îl deții pot apărea întârzieri între 30 de minute și 48 de ore.
-
Nu mai am acces la adresa e-mail cu care m-am înregistrat. Ce pot să fac?
Adresa de e-mail poate fi schimbata direct din aplicație cu cea la care ai acces acum. Tot ce trebuie sa faci este:
- Deschizi aplicația SelfPay Now;
- Intrii în profilul tău;
- Selectezi ”Editează profil”;
- Schimbi adresa de e-mail cu cea pe care o dorești.
-
Cum îmi pot șterge contul?
Deși ne-ar părea rău să nu mai ai cont în aplicația noastră, pașii sunt următorii:
- Te conectezi in aplicatie;
- Accesezi tab-ul ”Meniu” din aplicație;
- Selectezi ”Contul meu”;
- Apesi butonul „Ștergere cont”
- Confirmi acțiunea de ștergere a contului, aceasta însemnând că îți vei șterge toate datele și toate setările.
Contul se va închide automat după 30 de zile de la solicitare, timp în care te poți răzgândi și îți poți accesa și recupera contul în orice moment.
Te rugăm să ai în vedere că odată ce ai închis contul, acesta nu mai poate fi recuperat și dacă dorești să beneficiezi de serviciile SelfPay va fi necesară crearea unui nou cont de utilizator.
-
Cum pot alimenta un card?
Sunt două variante prin care poți depune bani pe cardurile tale cu ajutorul aplicației SelfPay Now:
- Depui direct cash la Stațiile de Plată SelfPay;
- Alimentezi cu un bon de rest/voucher SelfPay.
-
Ce beneficii am dacă utilizez funcționalitatea „Scan & Pay” din aplicația SelfPay Now?
Asociază contul SelfPay Now la Stația de Plată și poți avea:
- reducere de comision la plata anumitor servicii;
- posibilitatea de a vizualiza tranzacția în istoricul aplicației (* în curând);
- chitanța în format digital și descărcarea acesteia (* în curând).
-
Am primit o chitanță cu rest de la Stația de Plata. Cum pot intra in posesia sumei de bani?
Ne poți transmite prin e-mail la adresa contact@selfpay.ro sau pe WhatsApp la numarul de telefon 021 529 71 01 chitanța emisă de Stația de Plata, contul IBAN și numele complet al titularului de cont.
-
Am primit o chitanță cu mențiunea ‘’Tranzacție nereușită/eșuată’’.
Tot ce trebuie să faci este să reiei procesul inițial si să refaci tranzacția. Pentru a te ajuta, iți sugerăm să te folosești de tutorialul de mai jos:
Tutorial utilizare bon de rest
Ține minte: bonul de rest are o valabilitate de 6 luni de la emitere.
-
Am achiziționat o Rovinietă/Taxă de Pod și am nevoie de factură fiscală. Cum procedez?
După cum este mentionat și pe chitanță, ne poți transmite cererea de facturare pe e-mail la adresa contact@selfpay.ro la care trebuie atasată chitanța și datele firmei pentru care se doreste factura.
-
Am greșit numarul de inmatriculare când mi-am facut Rovinieta. Cum pot rezolva?
Nu iți face griji, multe greșeli se fac din grabă. Verifică pe chitanță ora când s-a efectuat tranzacția (o regasești pe chitanță in partea dreaptă-sus). Dacă nu a trecut o ora de la finalizarea tranzacției, te poți deplasa la o Stație de Plata pentru a inregistra singur corecția, accesând din nou serviciul de Rovinietă
Bonus: Corecția se inregistrează automat și vei putea circula fară grijă!
Bonus 2: O astfel de corecție se poate efectua și pentru serviciul Taxă Pod Fetești
Daca totuși ora a trecut de mult, te sfătuim sa intri in legatură cu cei de la UNTRR accesând site-ul dedicat https://www.untrr.ro/ro/ pentru rezolvarea situației.
-
Mi-am cumpărat un PaySafeCard/A-bon și am introdus adresa de e-mail greșită. Cum pot rezolva?
Așteptăm să ne transmiți situatia intâmpinată la adresa contact@selfpay.ro sau pe WhatsApp la numărul de telefon 021 529 71 01. Pentru a ușura întreg procesul, te rugăm să ne menționezi și data și ora efectuării tranzacției, Stația de Plată la care s-a achitat, adresa de e-mail introdusă.
Iți sugerăm ca in viitor să introduci adresa de e-mail corectă, vei evita astfel situația cand Stația de Plata nu emite chitantă deoarece codul se va transmite automat și acolo.
-
Mi-am făcut o reîncarcare telefonică , dar am greșit numărul de telefon introdus.
Ne pare rău să auzim asta! Dacă tranzacția ta s-a finalizat cu succes (verifică pe chitantă), numărul de telefon nu se mai poate corecta. Iți sugerăm să iei legatura cu operatorul (Orange, Vodafone, Telekom etc.), poate te va putea ajuta.
-
Am achitat o factură dar am introdus greșit datele de plată. Ce pot face?
In primul rând iți sugerăm să verifici cu atenție datele înscrise pe chitanță și datele din factură, poate factura a fost achitată corect.
Dacă greșeala există, ne poți contacta prin e-mail la adresa contact@selfpay.ro sau pe WhatsApp la numărul de telefon 021 529 71 01 și vom găsi impreună o rezolvare!
-
Am achitat factura dar furnizorul a fost selectat eronat. Ce este de facut?
Nu îți face griji, există o rezolvare pentru fiecare situație! Așteptăm detalii despre situația intampinată pe e-mail la adresa contact@selfpay.ro sau pe WhatsApp la numărul de telefon 021 529 71 01 și noi vom oferi soluția!